Kou­lu­tus­oh­jel­ma

Koulutusohjelma sisältää 10 osaa ja sen kokonaiskesto noin 2 vuotta.

Koulutusosien hinnoittelu 1.6.2022 alkaen

Osat 1–9 yhteensä 1980 € ( 9 x 220 €)

Näyttökoe 120 €

Kokonaishinta 2100 €

Hinnat sisältävät ALV 24 %.

Osa 1

Tutus­tu­mi­nen

Suomalaisen jäsenkorjauksen hoitosäännöt ja -käytänteet. Koulutuksen kulku ja aikataulutus. Tutustuminen hoitomenetelmään.

Osa 2

Jalat

Jalkojen virheasennot voivat aiheuttaa erittäin kivuliaita oireita. Opettelemme tutkimaan ja testaamaan jalat. Alan tautiopista mm. luu­piik­ki­kan­ta­pääs­sä ja Mortonin neurooma.

Osa 3

Selkä 1/2

Selkävaivat ovat suomalaisten yleisimpiä tuki- ja liikuntaelinvaivoja. On tunnistettava mitä vaivoja voidaan hoitaa jäsenkorjaajana ja mitkä on ohjattava jatkotutkimuksiin ja muun hoidon piiriin. Istuen hoito ja selän tutkiminen.

Osa 4

Selkä 2/2

Suomalaisen jäsenkorjauksen tekniikat selän hoitoon. Osa otteista on suojattu tekijänoikeuksin. Noidannuoli ja muut äkilliset alaselkäkivut.

Osa 5

Polvet

Erilaiset polvikivut ja niiden hoitaminen. Rasituksen ja työn vai virheasennon aihettama polvikipu?

Osa 6

Olkapäät

Terveelläkin ihmisellä vasen ja oikea olkapää ovat eri korkeudella . Mikä sitten aiheuttaa olkapääkivun?

Hermokipuisen asiakkaan hoitaminen. Esimerkkinä jäätynyt olkapää.

Osa 7

Kädet

Kyynärpään ja ranteen vaivat. Käsivaivojen alkusyyt ja hoito.

Osa 8

Iskias

Iskiasvaivan hoitaminen vaatii jäsenkorjaajalta eniten ammattitaitoa ja ymmärrystä. Erityyppisten iskiasvaivojen tunnistaminen.

Osa 9

Kertaus

Teoriatietojen kertaus ja täydennys. Hoito-otteiden tarkistus. Oppilaana olet jo kykenevä hoitamaan monenlaisia asiakastapauksia ja vaivoja.

Osa 10

Näyttökoe

Oppilas osallistuu näyttökokeeseen kun taidot ovat riittävällä tasolla. Ajankohta kokeelle sovitaan pääkouluttajan kanssa.

Kirjallinen koe ja hoitotyön näyttö.

Onnittelut ja todistusten jako.

Kou­lut­ta­jat

Marko Ylä-Rotiala

Pääkouluttaja

Jä­sen­kor­jaa­ja­mes­ta­ri

Juha Kui­vas­nie­mi

Anu Lehtonen

Apukouluttaja

Aleksi Miettinen

Apukouluttaja

info@jasenkorjaajakoulu.com

Sivusto julkaistu 11/2021

© Kaikki oikeudet pidätetään.